Dit zijn wij
Ontmoet ons team
Sudbury School Amersfoort en Sudbury Kinderopvang Amersfoort zijn ontstaan als een gezamenlijk project van verschillende initiatiefnemers, waaronder de oprichters van de eerste Sudbury School in Nederland, ouders en stafleden van Sudburyschool Harderwijk. Door al onze kennis te bundelen kunnen we, naast een school, ook een kinderdagopvang en een BSO faciliteren. Op die manier creëren we een school en kinderopvang met als kern de pedagogische visie van het Sudburymodel.

Gerdien Malenstein
Gerdien heeft een achtergrond in de zorg en buitenschoolse opvang. Sinds kort heeft zij zich omgeschoold voor de kinderdagopvang. Haar fascinatie voor het Sudbury-model komt voort uit een persoonlijke streven naar leven vanuit vertrouwen. Dit ziet zij in alle aspecten terug in het Sudbury-model en wil zich waar nodig inzetten om deze visie door te voeren door de gehele organisatie.
Vast staflid

Yoni Karlas
Yoni heeft ruime ervaring in de kinderopvang als pedagogisch coach, medewerker en administrator. Het Sudbury-model kwam zij tegen tijdens haar studie Ecologische Pedagogiek. Haar ecologische visie op pedagogiek sluit goed aan op het Sudbury-model, waarin we kinderen, hoe jong ze ook zijn, de ruimte en het vertrouwen geven om te groeien en ontwikkelen.
Vast staflid

Frouke Rullmann
Frouke studeerde pedagogische wetenschappen en heeft jarenlang als orthopedagoog in het (speciaal) onderwijs en de geestelijke gezondheidszorg voor de jeugd gewerkt. Ze kwam doorlopend in aanraking met kinderen die ziek worden van school en ze is van mening dat het Sudbury-model dat kan voorkomen.

Eri Lieke van Alphen de Veer
Eri Lieke heeft ruime ervaring als Montessori-leerkracht in het basisonderwijs voordat zij de switch maakte naar het Sudbury-model waar ze al vele jaren ervaring mee heeft als moeder en staflid.
Vast inval-staflid
Wil jij dit team komen versterken kijk dan bij onze vacatures.